Subaru končno predstavil turbodizelski motor

Dolgo časa smo morali čakati, da so pri Subaruju predstavili že pred časom napovedani bokserski turbodizelski motor. A bilo je vredno, vsaj sodeč po prvih kilometrih, ki smo jih opravili na domači predstavitvi.

15. 5. 2008

Novi dvolitrski turbodizel se že bohoti v Legacyju in Outbacku, pohvali pa se lahko s 110 kilovati (150 'konji') pri 3.500 vrtljajih, 350 Nm pri 1.500 vrtljajih in s povprečno porabo le 5, 6 litra goriva.

Dober je tako občutek za volanom, saj je motor zaradi nasproti ležečih valjev izredno miren, kot tudi na volanskem obroču in stopalkah, ki jih nekateri turbodizli prav prešerno tresejo. Medtem ko v prostem teku in pri nižjih vrtljajih vseeno ostaja občutek, da gre za navaden vrstni turbodizel, dobi Subarujev agregat v višjih vrtljajih tisto značilno grgranje, ki vsem ljubiteljem bokserjev seže naravnost do srca. Motor ni divjaški, od 1.700 do 4.500/min pa deluje brez oklevanja in je v celoti prav prijazen do voznika.

Štirivaljnik ima seveda vbrizg goriva po skupnem vodu (Common Rail), turbopuhalo s spremenljivimi koti lopatic, sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR) in serijski filter trdih delcev. Čeprav je povpraševanje po dolgo pričakovanem dizlu veliko, naj ne bi bilo težav z dobavami. Za dizelskega Legacyja Sedan boste morali odšteti 30.880, za Legacyja SW 32.480, za Outbacka pa 35.880 evrov. (AM)

Foto: Saša Kapetanovič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri