Videz in še kakšna prenova Škodinih trgovcev

7. 10. 2014
Deli

Znamka Škoda je odločila, da bodo po vsem svetu zunanjo podobo vseh njihovih trgovcev spremenili do konca leta 2015.

Slovenski Škodin distributer Porsche Slovenija je tako s svojimi trgovci že pred časom začel prenovo mreže. Cilji so bili preprosta in sodobna zunanja arhitekturna zasnova, fasadni paneli z logotipom znamke, zunanja razpoznavnost stavb podnevi in ponoči (z odtenki zelene barve). Sicer pa so postavili tudi nekaj smernic za prenovo notranjosti – ta naj bi bila sodobna, odprta in domača, s prijaznimi območji (za otroke, čakalnica, kotiček s konfiguratorjem avtov, prostor za predajo novih avtov, razstavni prostor dopolnilne opreme).

V Sloveniji bo konec letošnjega oktobra že devet prenovljenih Škodinih salonov. Zadnja dva, ki so ju odprli pred kratkim, sta Pan-Jan v Ivančni Gorici in Avtohiša Čepin v Vojniku pri Celju.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol