Vitamini in 'odprte glave'

4. 4. 2007
Deli

Istočasno, istega dne, natančno 10. aprila, bo na naše ceste zapeljal zanimiv avtomobilski par: (novi) Mercedes-Benz C in (novi) Smart Fortwo.

Prvi (Predstavljamo AM03, Vozili smo AM06, oba 2007), ki ima po novem dva obraza, pošteno prenovljene motorje in številne druge posodobitve od varnosti nazaj (če bo Euro NCAP uvedel šest zvezdic, pričakujejo poln zadetek s Cejem), je na voljo s tremi bencinskimi motorji ter z enim turbodizlom. Maja pride C 320 CDI, septembra še dva bencinarja in en turbodizel, predvsem pa 4-Matic, decembra C 63 AMG in v začetku 2008 modeli T, torej kombiji. Paleta bo torej v manj kot letu dni popolna in pestra. Cene: kar lahko danes naročite, velja od 32 tisoč evrov (C 200 K) do 44.600 evrov (C 350). Paketi opreme ostajajo trije (Avantgarde in AMG sta prepoznavna po veliki zvezdi znotraj maske hladilnika), spet nevarno dolg pa je seznam doplačil. Nevarno veliki so tudi apetiti: kar 370 naj bi jih prodali letos, 70 več kot prejšnjega Ceja v letu predstavitve. Drugi novinček je novi Smartek, daljši, širši, nasploh bolj odrasel, a še vedno majhen, okreten in varčen z gorivom. Morda je najpaznejše povečanje (ves čas elektronsko omejene) hitrosti na 145 kilometrov na uro (135 za motor cdi). Motorjev je pet, štirje bencinski (od tega dva turbo) in eden turbodizelski, predvsem pa bo lastnike sedanjih Smartov razveselil nov menjalnik, ki zares manj 'cuka'. Trije so paketi opreme in dve sta karoseriji: kupe in kabriolet. Cene: slabih 10 tisoč za Fortwoja Coupé 1.0 45 kW do slabih 16 tisoč 400 evrov za Fortwoja Cabrio 1.0 62 kW. Plus dodatna oprema, ki je tudi tu ni malo. Ob popolnoma spremenjeni filozofiji prodaje (od začetnih dragih in ekskluzivnih Smart stolpov do današnjih cenenih 'shop in shop' salonov je daaaaleč . . ) se zdi načrtovanih 60 Fortwojev na leto realna ocena.

Foto: Mercedes-Benz

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol