Zadnji serijski avtomobil s 16-valjnikom na dražbi podrl vse rekorde!

2. 2. 2023 | Jure Šujica
Deli
Zadnji serijski avtomobil s 16-valjnikom na dražbi podrl vse rekorde! (foto: Bugatti)
Bugatti

Mate Rimac je znesek razkril kar na Facebooku.

Včeraj se je v avtomobilskem svetu končalo pomembno in veličastno obdobje, ki smo mu bili priča skoraj dve desetletji. Vse to po zaslugi Bugattija in njegovega 16-valjnega motorja, ki je luč sveta prvič ugledal v modelu Veyron. Šlo je za prvi 16-valjni motor, ki je na ceste zapeljal po več desetletjih in sploh prvega v  konfiguraciji W. Včeraj je novega lastnika dobil še zadnji avtomobil s takim motorjem v zgodovini (vsaj znamke Bugatti), ki bo kdaj zapeljal na cesto.

Bugatti, znamka, ki je sedaj v večinski lasti Mateja Rimca (hrvaški poslovnež pa je hkrati tudi njen generalni direktor), je namreč včeraj ob pomoči dražbene hiše RM Sotheby's našel kupca za zadnjega izdelanega Chirona. Šlo je za unikatno izvedbo, poimenovano Profilee (o kateri smo pisali že prejšnji teden), ki jo poleg edinstvene barve zaznamuje tudi posebno zadnje krilce v slogu račjega repa.

V francoskem Louvru so tako unikatnemu avtomobilu našli nov dom in to za rekorden znesek. Novi lastnik je moral namreč zanj odšteti kar 9,7 milijona evrov (natančneje 9.752.000), temu pa je treba dodati še davek na dodano vrednost. Mate Rimac ocenjuje, da bo moral novi lastnik za avtomobil odšteti kar okrog 12 milijonov evrov, kar je svetovni rekord za katerikoli nov avtomobil na dražbi.

Rezultat dražbe je sicer mogoče označiti tudi kot vrhunec vsega, kar se je pri Bugattiju dogajalo v letu 2022. Tedaj so namreč kupcem dostavili rekordnih 80 novih avtomobilov. Še vedno pa na drugi strani čakamo napoved ali predstavitev naslednjega hiperšportnika, ki naj bi bil opremljen s hibridnim pogonskim sklopom in najverjetneje bencinskim osemvaljnikom.

Preberite še: Zadnji razpoložljivi Bugatti z legendarnim motorjem W16 gre na dražbo

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol