Porsche Taycan se naposled (skoraj) ni spremenil

Oblika ostaja praktično enaka kot pri prototipu, pa tudi obljube o dosegu so ostale.

Porsche Taycan se naposled (skoraj) ni spremenil (foto: Porsche) Porsche
4. 9. 2019

Najdaljšega čakanja za predstavitev novega vozila je konec. Skoraj natanko štiri leta je minilo, odkar smo pod projektnim imenom Mission-E lahko uzrli prototip električne limuzine, prvega električnega Porscheja moderne dobe. Imel je vse zaščitne elemente znamke, vključujoč prepoznavno bočno linijo s širokimi boki in počasi padajočo streho. tekom dolgotrajnega testnega obdobja so ga nato pri Porscheju zakrili na številne načine, od tega da so mu namestili lažne izpušne cevi do navidezno večjih prednjih žarometov. A končen izdelek je ostal skoraj tak kot izvirnik.

A pri videzu se tradicionalni duh začne in konča. Čeprav naj bi šlo za pravega Porscheja, kot pravijo vodilni v znamki, je razumljivo vsak segment vozila povsem nov. Nenazadnje gre za prvi avtomobil, ki omogoča polnjenje baterijskega sklopa z 800-voltno tehnologijo.

A če je to znano že dlje časa, pa je nov podatek, da ga bo moč na hitrih polnilnicah polniti z močjo 270 kilovatov, kar recimo vsaj pri nas omogočajo le polnilne postaje mreže Ionity. V tem primeru bo baterijski sklop od pet do 80 odstotkov napolniti v pičlih 22,5 minutah; ob tem ne smemo mimo dejstva, da bo njegova kapaciteta znašala 93,4 kilovatne ure, kar bo po standardu WLTP zadoščalo za med 388 in 450 kilometri avtonomije, odvisno od različice vozila.

Turbo elektrika

Skoraj revolucionarne novosti na tehničnem področju pa se tu še ne končajo. Čeprav bodo vsi Taycani izključno električni, so pri Porscheju obdržali oznaki Turbo in Turbo S za zmogljivejšo različico. Ta bo namreč prinesla kar 560 kilovatov moči (60 več kot izvedba Turbo), obe izvedenki pa sta opremljeni s Porschejevim lastnim menjalnikom za električne avtomobile, postavljenim na zadnjo os štirikolensno gnanega vozila. Ta bo v prvi prestavi omogočal bliskovite pospeške (do 100 kilometrov na uro bo avtomobil pospešil v 2,6 sekundah), druga pa bo omogočala najvišjo hitrost 260 kilometrov, hkrati pa še vedno zmerno porabo med 26 in 26,9 kilovatnimi urami. na 100 kilometrov.

Pri Porschejih, še posebno pri kupejih in kabrioletih smo vajeni, da se njihov prtljažni prostor nahaja pred voznikom in ni pretirano uporaben. Tam bo moč hraniti prtljago tudi pri Taycanu, a ker gre za električni avtomobil, pomeni, da bo prostor zanjo tudi zadaj. 447 litrov ga bo skupno, 81 spredaj in 366 zadaj, s čimer bo povsem zadovoljil tudi družinske potrebe.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri