Formula 1: dirkači bodo imeli še več priložnosti za njihovo najbolj priljubljeno opravilo

Organizatorji dirk so za sezono 2023 pripravili nekaj sprememb, med katerimi pa bo na potek dirk imelo velik vpliv več tako imenovanih DRS con. Nekaj bo tudi drugih sprememb na stezah in v samem poteku dirke. Pa bo to dobro vplivalo na same dirke?

Na kar petih dirkališčih bodo namreč dodali nove prehitevalne cone, kjer bodo dirkači lahko uporabili pomično zadnje krilce DRS. Z njim so precej olajšali prehitevalne manevre. Teh sprememb naj bi bile deležne steze v Bahrajnu, Džidi, Melbournu, Bakuju in Miamiju, saj naj bi bilo na njih v preteklih letih pretežko prehitevati. Kako natančno se bodo odločili organizatorji, še ni potrjeno, še najbolj jasno je trenutno v Melbournu.

Na stezi v Albert Parku bodo letos dodali četrto cono DRS. V Bakuju in Miamiju pa bodo med drugim obnovili asfaltno površino. V Džedi pa bodo malce spremenili potek steze, da bodo izboljšali preglednost.

Prav tako bodo zrahljali pravila glede komunikacije med dirkačem in njegovim inženirjem v boksih, v tako imenovanem parc fermeeju pa bodo ekipe imele nekaj več svobode pri menjavi sestavnih delov dirkalnikov, ki se »najpogosteje in najhitreje poškodujejo«.  

Zmeda okoli točkovanja pri skrajšanih dirkah, ko lani še Verstappen ni bil povsem prepričan, ali je postal prvak ali ne, je pripeljala do bolj jasnih določil, kdaj se podeljujejo polne točke in kdaj ne. Manj točk bodo dirkači dobili v primerih, ko dirke ne bo možno odpeljati v celotni predvideni dolžini.

Ker je bila omejitev proračuna ekip do sedaj izračunana na predvidenih 21 dirk, letos pa bo sezona štela 23 preizkušenj, bodo ekipe lahko porabile 600.000 dolarjev več. Povečanje gre predvsem na račun prekooceanskih dirk, ki so po pravilu dražje kot dirke v Evropi.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol