BMW skuša Kitajce navdušiti z lepotami Slovenije

3. 2. 2023
Deli

Bavarci so lani predstavili razkošno električno limuzino BMW i7. Za kitajsko tržišče so pripravili tudi video oglas, ki so ga posneli v Sloveniji.

Pomembnost Kitajske

BMW Group je v letu 2022 na kitajskem tržišču prodal 792.985 vozil BMW in Minijev, po vsem svetu pa je koncern (ta zajema znamke BMW, Mini in Rolls-Royce) lani prodal 2.399.636 avtomobilov. Poleg tega so podvojili število prodanih električnih vozil. Kitajska je njihov največji in strateško najpomembnejši trg, zato BMW veliko stavi na uspeh njihove električne luksuzne limuzine in na kupno moč te azijske velesile.

 

Navdušeni nad Bledom

Pri BMW so nam povedali, da so iskali navdušujoč in poetičen kraj, ki prebudi domišljijo. S svojim modelom i7 želijo nagovarjati lastnike z "drznimi mislimi" - ki si upajo sanjati in premikati svet naprej. Ravno to po njihovem mnenju spodbuja in predstavlja Blejsko jezero, ki so ga opisali kot pravljičen kraj.

V oglasu lahko poleg Blejskega jezera prepoznamo tudi cesto skozi Staro Fužino, Mangart in viadukt Predel pod njim.

 

BMW i7 金鳞岂是池中物 from Song Young on Vimeo.

BMW ni edini

Ta avtomobilski oglas še zdaleč ni edini, posnet na naših cestah. Poleg drugih so v preteklosti pri nas posneli oglase tudi za Mercedes-Benz S63 AMG, ko so se kabrioletom potepali po vsej državi. Pri nas je svojega Portofina posnel tudi Ferrari, Porsche je Carerro T v oglasu vozil po cesti na Mangartsko sedlo, Audi pa je pred leti model A5 zapeljal v Bohinj. Poleg naravnih lepot proizvajalce in avtorje oglasov prepričajo tudi produkcijski stroški, ki so pri nas nižji kot v drugih državah.

 
Preberite še: Pri Toyoti na praktičnem primeru dokazali, zakaj izključno električni avtomobili niso rešitev
Priporočamo tudi: To so najbolj nevarne države za voznike - ena nam je povsem blizu!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol