Češka "konkurenca" Audiju RS6? Zakaj pa ne ... (VIDEO)

29. 4. 2024 | Gregor Žvab
Deli
Češka "konkurenca" Audiju RS6? Zakaj pa ne ... (VIDEO) (foto: Instagram/Superb_vRS3)
Instagram/Superb_vRS3

Škoda Superb velja za enega najbolj uporabnih, družinskih avtomobilov, še posebej v karavanski različici in marsikateri »hitri očka« bi si želel, da bi Čehi v ponudbi imeli tudi RS različico Superba. Ker se v treh dosedanjih generacijah to ni zgodilo, so se nekateri znašli po svoje.

Največ, kar so v Superba vgradili do sedaj je bil namreč 2.0 TSI motor, ki zmore 206 kilovatov (280 konjskih moči). V osnovi je že to zelo spodoben podatek za družinski avto, je bilo pa to marsikomu premalo in se je z avtom oglasil pri kakšnem od ponudnikov, ki poskrbijo za dvig moči.

Test: Škoda Superb Combi L&K 2.0 TSI (206 kW) 4x4 DSG

Zgolj z nadgradnjo programske opreme je možno priti do, po zagotovilu tistih, ki nudijo tovrstne usluge, okoli 350 konjskih moči, še dodatnih 100 pa se da dobiti z različnimi nadgradnjami motorja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jeroen - Superb DNWA (@superb_vrs3)

Kaj pa če je tudi to premalo?

Dvolitrski TSI motor se seveda da naviti še bolj, a je vprašanje, koliko le ta lahko prenese. Precej boljša rešitev se zdi menjava motorja. Ta seveda prinese precej več stroškov, a je tudi rezultat toliko bolj impresiven. In kateri motor izbrati? Odločitev je kar logična, kar je dokazal tudi Nizozemec, ki je v svojega Superba vgradil 2.5 litrski TFSI motor iz Audija RS3.

Kompatibilnost delov znotraj koncerna je delo precej olajšala, saj je poleg motorja lahko prestavil tudi menjalnik. A »zgolj« 400 »konjev«, kolikor jih zmore serijski, mu ni bilo dovolj. S predelavami je petvaljnika spravil do 720 konjskih moči (530 kilovatov) in kar 830 njutonmetrov navora. Rezultat? 3,3 sekunde do 100 km/h, ter manj kot 10 sekund od 0 do 200 km/h.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jeroen - Superb DNWA (@superb_vrs3)

In kako hiter je? ZELO!

Končna hitrost? Digitalni zunanji merilnik se je ustavil malenkost pod 300 km/h, pa čeprav se zdi, da ima tudi pri tej hitrosti avto še nekaj rezerve, medtem ko se je serijski merilnik predal pri 260 km/h.

V taki konfiguraciji je Škoda Superb ultimativni »sleeper« (avto, ki pod povsem običajno karoserijo skriva ogromno moči) in to kljub temu, da je tudi zunanjost doživela številne nadgradnje. In kakšni so stroški takega posega?

Zgolj motor in menjalnik vas bosta olajšala za več kot 13.000 evrov, še kar precej tisočakov pa bo potrebnih, da se vse skupaj presadi v Superba in prilagodi podvozje, diferencial, in podobno. Tako da če razmišljate, da bi družinskega Superba predelali v kaj podobnega, ... srečno in prosim, javite v naše uredništvo!

Preberite še: