Kratki test: Mitsubishi Outlander CRDi

5. 1. 2018
Deli

Res so minili časi, ko je Mitsubishi s svojim Pajerom kraljeval na Dakarju ali ko je finski reli virtuoz Tommi Makinen pometal s konkurenco v Lancerju. Kot da so se želeli otresti tega športnega pedigreja, so zapluli v nove, elegantne vode. Zanimivo pa je, da so vedno znali narediti dobre terenske avtomobile. To velja tudi za športnega terenca Mitsubishi Outlander CRDi, ki je v svoji zgodovini znal pritegniti s svojo drugačnostjo in predvsem uporabnostjo.

Testnega Outlanderja je poganjal turbodizelski motor s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in 150 'konji'. Brez zadržka lahko zapišemo – zelo dobra kombinacija! Čeprav je velik avto, ki ima ne nazadnje sedem sedežev in je lahko dober družinski avto za vse, ki potrebujejo tudi štirikolesni pogon, je poraba prijazna. Z nekaj pozornosti med vožnjo in eko programom bo popil sedem litrov na 100 kilometrov.

Še pomembnejši podatek je to, kako se boste peljali na tej razdalji! Udobje je v njem zapisano z veliko začetnico, čeprav je res, da se v notranjost na slabi cesti radi prebijejo neželeni tresljaji. Motor in menjalnik delujeta v harmoniji, krmiljenje je 'terensko' posredno in brez obilice povratnih informacij, a zato povsem v redu na avtocesti. Škoda, da je življenje spredaj za višje voznike preveč utesnjeno in da infozabavni sitem ni ravno zgled, ko govorimo o uporabniškem vmesniku.

Odličen je štirikolesni pogon, ki poskrbi, da se pripelješ tja, kamor si v resnici sploh ne upaš. Na koncu ga ustavi za odtenek preveč salonska oddaljenost od tal, da bi govorili o resnem terencu (19 centimetrov), povsem cestne gume in občutljivost karoserije. Blato pod kolesi pa zanj ni nobena ovira.

In ker so v opremi še radarski tempomat, asistenca za ohranjanje voznega pasu ter sistem za preprečevanje naleta, je takšen Outlander dovolj udobno in varno, družini prijazno okolje.

Končna ocena

Takšen Outlander je resen kandidat za vse, ki radi smučate takrat, ko nebo navrže svež sneg, in se na izlete odpravljate stran od asfaltiranih cest – ob tem pa si vseeno želite udobja in varnosti.

besedilo: Slavko Petrovčič
foto: Saša Kapetanovič

Preberite še:

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense+

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD Intense+

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 30.990 €
Cena testnega modela: 41.990 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.733 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.268 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 3.500/min – največji navor 360 Nm pri 1.500–2.750/min.
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 6-stopenjski samodejni menjalnik – gume 225/55 R 18 H (Toyo R37).
Zmogljivost: največja hitrost 190 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,6 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,8 l/100 km, izpust CO2 154 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.610 kg – dovoljena skupna masa 2.280 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.695 mm – širina 1.810 mm – višina 1.710 mm – medosna razdalja 2.670 mm – prtljažnik 128/591–1.755 l – posoda za gorivo 60 l.
Naše meritve
Pospešek 0-100km: 10,6s
402m z mesta: 17,4s ( 129km/h)
poraba na testu: 7,9 l/100km
Poraba goriva na normnem krogu: 7,2 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 36,5m
AM meja: 40m
Hvalimo in grajamo
eleganten videz
bogata opremljenost, udobje
varnost
motor, menjalnik
štirikolesni pogon
štirikolesni pogon izbira nekaterih gumbov je nekoliko zastarela
uporabniški vmesnik infozabavnega sistema