Matevž Hribar

Ko je kot najstnik revijo Avto magazin na skrivaj listal v šolskih klopeh, je le sanjal, da bo čez čas tudi sam preizkušal nove motocikle in vtise prelival na papir oziroma tipkovnico. Za seboj ima pet tekmovalnih sezon v panogah supermoto in crosscountry, občasno poučuje vožnjo terenskih motociklov, je tudi inštruktor za varno vožnjo za motoriste začetnike, predvsem pa rad potuje, najsi bo z motocikli ali pa brez njih. Pri ustvarjanju člankov in video vsebin ga bolj kot sama tehnika, čeprav je po izobrazbi strojnik in inženir mehatronike, zanima človekovo doživljanje le-te in okolice, skozi katero potuje.

Benelli Leoncino Trail kar preveč podoben Ducatiju Scramblerju?

Kawasaki Ninja H2 za leto 2019 s kar 231 'konji'

AMZS-test motorističnih čelad: zmagovalka je Shoei, NEXX s slabo oceno

Sergej o potovanju z motociklom v Iran: "Bencin po 22 centov, ljudje neverjetno prijazni."

Nova prepoved vstopa motociklov z več kot 250 kubičnih centimetrov v Iranu

Test: Sym Wolf CR300i - poceni, a ne ceneni 'nescaffe racer'

Slovenijo obiskal motorist z Nove Zelandije na KTM-u 500 EXC z 90.000 prevoženimi kilometri

Svetujemo: o motoristični opremi za vroče poletne dni

Video: MV Agusta se vrača na svetovno prvenstvo z ekipo Forward Racing Team

8 ur Suzuke: Yamaha v vremensko spremenljivi dirki do zmage brez enega voznika (video)

Vohunske fotografije prihajajočega BMW-ja serije 3: bolj aerodinamičen in s trivaljnim motorjem

Tom Sykes zapušča Kawasaki, menda tudi zaradi družinskih težav

Dani: »Čutim, da imam v življenju druge prioritete.«

Varni motocikli prihodnosti: Ducatiji bodo komunicirali z drugimi vozili in infrastrukturo

Nova supermoto bomba: Husqvarna FS 450 Supermoto 2019 s 63 'konji'

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri