16 let za 100.000 Multistrad

Pri Ducatiju so prejšnji teden na ogled postavili Multistrado z zaporedno številko 100.000. Jubiljena Multistrada Pikes Peak 1260 s posebno lasersko grafiko je seveda že v garaži srečnega kupca iz Dusseldorfa.

23. 9. 2019

Lahko rečemo, da je Ducati Multistrada, ki je v svet motociklov prinesel kar nekaj novosti, brez katerih si danes razreda potovalnih endurov niti ne predstavljamo. V letu 2010 je bil to prvi motocikel, ki je ponujal izbiro različnih motornih programov, še vedno pa se spomnimo takratnega slogana '4 motocikli v enem'. Štiri leta kasneje je bilo Ducati Multistrada moč povezati z zračnimi vrečami vgrajenimi v jakno motorista, leta 2015 pa je dobil motor s spremenljivim delovanjem ventilov Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing).

In če so prve Multistrade veljale za motocikle, ki so zahtevali nekoliko več vzdrževanja, je danes zgodba precej drugačna. V primerjavi z modelom iz leta 2003 se je servisni interval, ki predvideva nastavitev ventilov na vsakih 10.000 kilometrov, je ta interval danes daljši za kar trikrat.

Od leta 2003 pa do danes se je zvrstilo skupaj 10 modelov Multistrade, danes pa je na voljo v sedmih različicah. Trenutno je Multistrada na voljo z dvema različnima motorjema, 1260 in 950-kubičnima dvovaljnikoma, konec prihodnjega leta pa se bo pridružil tudi model s štirivaljnim V4 motorjem.

Takole pa so na tržišče prihajali posamezni modeli Multistrade:

2003 Multistrada 1000 DS
2005 Multistrada 620
2007 Multistrada 1100
2010 Multistrada 1200
2012 Multistrada Pikes Peak
2015 Multistrada 1200 DVT
2016 Multistrada 1200 Enduro
2016 Multistrada 950
2018 Multistrada 1260
2019 Multistrada 1260 Enduro

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri