Bo Triumph spremenil pravila igre? Električni prototip TE-1 v marsičem blizu bencinskim motociklom.

Triumph je javnosti razkril tretjo fazo njihovega konceptnega električnega motocikla z oznako TE-1. Sodeč po tehničnih specifikacijah bi to lahko bil motocikel, ki ne bo zaznamoval samo znamke Triumph, pač pa kar celoten svet motociklov.

Triumph že nekaj let v sodelovanju z Williams Advanced Engineering in Integral Powertrain razvija športni električni motocikel z oznako TE-1. Do sedaj so projekt pripeljali do konca tretje razvojne faze, kar pomeni, da bo v zadnji, četrti fazi, glavnina dela preostala le še Triumphu.

To pomeni da je konceptni električn motocikel razvit do te mere, da se je z njim mogoče brez težav voziti, potrebno pa je še nekaj poigravanja z različnimi nastavitvami, izibro komponent vzmetenja in zavor ter pripravo za tržišče. Kot pravijo pri Triumphu so z dosedanjim delom zelo zadovoljni, v nadaljevanju pa se bodo skupaj z Williams Advanced Engineering posvetili predvsem razporeditvi mas, pri čemer bo Williams poskrbel za temu primerno konstrukcijo baterij.

Seveda zdaj še ni razlogov, da bi se lahko prihoda novega električnega motocikla nadejali v rekordno kratkem času, vseeno pa se nam zdijo zanimive nekatere ključne številke iz tehničnih specifikacij. Motocikel z baterijami in pripravljen za vožnjo tehta (za električne motocikle) relativno skromnih 220 kilogramov (pri čemer pa naj bi bilo še nekaj realne rezerve), električni motor razvije 128 kW (174 KM) moči, realni domet pa znaša nekaj manj kot 200 kilometrov. Predvsem slednji podatek je ob navedbi, da je za polnjenje od 0-80% kapacitet baterije na hitrih polnilnicah potrebnih le 20 minut, še posebej zanimiv.

Če bo Triumph ohranil formo koncepta TE-1, bo ta še najbolj podoben seriji trivaljnih modelov Speed Triple, torej bi moral soditi v kategorijo 'power naked'. Za prenos moči iz elektromotorja na zadnje kolo pa bo zadolžen zobati jermen.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol