Dirka za prestiž - Ducati proti KTM-u

Ne, ne gre za kakšno dirkaško preizkušnjo v stilu dirk kot so Gumball in podobne, pač pa za to, kdo bo na trg prvi pripeljal motocikel z radarskim tempomatom.

9. 9. 2019

Radarski tempomat bi poleg ugodja za voznika, s svojim tehničnim potencialom lahko bistveno pripomogel tudi k večji varnosti motorista. No, motoristi s(m)o vsaj za zdaj še vedno nekoliko skeptični glede ideje, da bi motocikel sam odločal o tem kdaj in kako močno zavreti, a dejstvo je, da radarski tempomat s svojimi pritiklinami v svet motociklizma prihaja najkasneje v prihodnji motoristični sezoni. 

Tako se pri Ducatiju radi pohvalijo s tem, da so z razvojem tehnologije radarskega tempomata za motocikel pričeli že v letu 2014. Da ne želijo zgolj slediti, pač pa narekovati standarde in tempo razvoja motociklov, je povedal Pierluigi Zampieri, mož, ki je pri Ducatiju odgovoren za tehnične novosti na motociklih. Noviteto, ki bi naj bila že skoraj nared za vgradnjo v serijski motocikel, so imeli sprva rezervirano za prihajajočo, povsem novo Multistrado V4, ki naj bi bila mimogrede orientirana bolj športno kot avanturistično (dvovaljni model bo ostal v ponudbi).

A glej ga zlomka. Tik pred zdajci je vgradnjo radarskega tempomata napovedal tudi KTM. Namreč, vsak hip (beri spomladi) naj bi se v salonih znašli prvi primerki Super Adventure-ja 1290, opremljeni z omenjeno noviteto. S pospešenim tempom, radarski tempomat razvija tudi Harley-Davidson, ki pa razmišlja še o koraku dlje. Njihov sistem bo povezljiv tudi z drugimi motocikli iz skupine, kar pomeni, da bi morali v prihodnje videvati skupine Harley-Davidsonov, ki drug za drugim vozijo na idealni in enakomerni varnostni razdalji.

Kakorkoli, v paniki, da ne bi izgubili pet let trajajoče razvojne dirke, so se pri Ducatiju odločili, da bodo namesto v Multistrado V4 (ta naj bi v salone prišla poleti), radarski tempomat že prej namenili dvovaljnemu Multistradi 1260 GT. Ducati Multistrada 1260 GT bi tako moral zasesti vrh piramide dvovaljnih Multistrad. Če gre verjeti napovedim, bo Ducati svojo 'full option' Multistrado GT predstavil konec oktobra, javnosti pa bo na ogled postavljena na salonu v Milanu.

In na koga stavite vi? KTM ali Ducati?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri