Ducati Diavel je dobil nov motor. Le kaj se skriva za štirimi izpušnimi lonci?

Ducati Diavel 1260 in njegov bližnji sorodnik XDiavel sta že dosedaj veljala za najbolj dinamična power kruzerja na trgu. Pri Ducatiju pa so se kljub temu odločili, da ju bodo za sezono 2023 še dodatno začinili. Prvi popopranec je Diavel.

Ducati Diavel je tako po Panigaleu, Multistradi in Streetfighterju že četrti Ducatijev model, ki ga bo poganjal štirivaljni V4 agregat. Ta bo po tehničnih specifikacijah enak tistemu, ki poganja Multistrado, seveda z nekoliko prilagojeno elektroniko. Pri Ducatiju so se odločili, da z močjo, čeprav bi verjetno lahko, ne bodo pretiravali, zato bo novi Diavel V4 v primerjavi s prejšnjim V2 pridobil le 6 dodatnih 'konjev'. To pomeni 168 'konjev' moči, zelo podoben kot pri predhodniku pa ostaja tudi navor motorja, vendar je razporejen nekoliko drugače.

Bistvena prednost, ki jo prinaša agregat V4 je masa, saj bo novi Diavel od predhodnika lažji za konkretnih 13 kilogramov. Ker Ducatijev štirivaljnik nima dezmotronike je tudi manj zahteven (beri cenejši) za vzdrževanje. Seveda bo tudi varčnejši, k čemur pripomore sistem za izklop zadnjih dveh valjev, kot pravijo pri Ducatiju pa ta sistem vpliva tudi na manjšo toplotno obremenitev voznika na mestu in pri počasni vožnji. Zanimivost tega motorja je gotovo tudi v tem, da se glavna gred vrti nazaj, s tem pa naj bi motocikel postal še bolj okreten in odziven.

Vsak Diavel V4 bo serijsko opremljen s TFT zaslonom, elektronika bo ponujala štiri vozne programe, prav tako pa bo poskrbljeno za varnost. Oblikovno je tokratna evolucija v primerjavi s pogonskim delom motocikla bistveno manj očitna, saj so razlike med aktualnim in novim Diavelom komajda opazne. Še najbolj izstopa zadnji del izpuha, ki ga v bistvu  sestavljajo štiri ločeni lonci. Sprva bo Diavel V4 na voljo v rdeči in črni barvi, gotovo pa bodo sledile tudi druge posebne in še bolj prestižne različice.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol