Royal Enfield Hunter 350. Stilska dopolnitev znamke, ki bo gotovo prodajna uspešnica.

Royal Enfield Hunter 350. Stilska dopolnitev znamke, ki bo gotovo prodajna uspešnica. (foto: Royal Enfield)
Royal Enfield

Da je slovenski motociklistični trg zelo specifičen je znano. Namreč, pri vseh naših sosedih so motocikli znamke Royal Enfield zelo priljubljeni, pri nas pa kot, da jih ni.

Gotovo k temu, da Royal Enfield ni prav pogost motocikel na naših cestah pripomore tudi dejstvo, da ga je pri nas zelo težko kupiti, poleg tega pa ti motocikli niso ravno vrhunec tehničnega in dizajnerskega razvoja.

No, stvari bi se utegnile precej spremeniti s prihodom modela Hunter 350, ki je tretji v nizu modelov, s katerimi si želi indijski proizvajalec posodobiti svojo ponudbo in tako ohraniti svojo premoč na trgu. Kot vemo, so številni renomirani proizvajalci motociklov v zadnjih letih na azijskih tržiščih precej uspešno prodajali svoje motocikle iz nižjega srednjega razreda. Zato so se pri Royal Enfieldu zganili in vsaj z oblikovalskega stališča stopili v korak s časom.

Hunter 350 tako močno spominja na Triumphov retro motocikel Street Twin, z njim pa si želijo nagovoriti predvsem mlajše motoriste, ki jih njihove sicer precej klasične linije ne navdušujejo. Hunter 350 poganja zanesljivi hišni zračno hlajeni enovaljnik, ki razvije skromnih 20 'konjev'. Tehta 181 kilogramov, kar pomeni, da Hunter 350 ne sodi med najbolj zmogljive motocikle v svojem razredu, a motocikle znamke Royal Enfield poznamo predvsem po svoji enostavnosti ni ležernosti, kar na nek način tudi paše. Poleg tega so to tudi cenovno precej dostopni motocikli, saj bi v primeru, da bi se ga kdo odločil prodajati pri nas, Hunter moral stati nekje okrog 4.500 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol