Triumph Rocket 3 R/GT (2020)

Po tem ko je Triumph pred kratkim predstavil limitrano pozdravno serijo novega Rocketa, zdaj predstavlja tudi standardni različici R in GT.

6. 8. 2019

Serija Rocket 3 TFC bo izdelana v le 750 primerkih, katerih zaloga je pravzaprav pošla že v okviru prednaročil, a za vse tiste, ki bi si zaželeli motocikel presežkov, z modelnim letom 2020 v salone prihajata tudi 'standardna' Rocket 3 GT in Rocket 3 R.

Triumph Rocket se je s prihodom standarda Euro4 moral umakniti iz prodajne ponudbe znamke, a na veselje tistih, ki prisegajo na veliko-litražne motorje, se je to zgodilo za kratek čas. Medtem so pri Triumphu zavihali rokave in pripravili naslednika, model Rocket 3.

Naslednik bo na voljo v različicah R in GT, ki se bosta med seboj seveda razlikovali na področju nivoja opremljenosti in komponent, obema pa bo skupna osnova, ki jo v prvi vrsti predstavlja novi trivaljnik.

Temu je prostornina motorja zrasla s prejšnjih 2.294-kubikov na 2.458-kubikov, krivulja moči pa zdaj svoj vrh doseže namesto pri 148 'konjih' pri spoštljivih 167 'konjih'. Še bolj impresiven je podatek o največjem navoru, ki že pri 4.000 vrtljajih doseže številko 221 Nm. Triumph Rocket 3 je torej navorski rekorder v kategoriji serijskih motociklov.

Triumph Rocket 3 pa v primerjavi s predhodnikom ni samo močnejši, pač pa tudi občutno lažji. Samo motor je lažji za dobrih 18 kilogramov, na račun enojne aluminijaste nihajke in novega okvirja, pa je izgubil še dodatnih 22 kilogramov. Brez tekočin tako novi Rocket 3 tehta malenkost manj kot 300 kilogramov.

Glavna razlika med modelom R in GT je bolj kot oprema - ergonomija. Različica GT ima serijsko vgrajene ogrevane ročice (doplačilo pri modelu R), oba sta opremljena s senzorji nagiba in ostalimi elektronskimi pritiklinami, klasične merilneke je zamenjal sodoben TFT zaslon, motor ponuja 4 mape, serijski je brezkontaktni ključ in tempomat.

Model R je nekoliko bolj športen, stopalke so pomaknjene bolj nazaj, krmilo je ravno, drža voznika pa nagnjena nekoliko naprej. Pri razičici GT je stvar seveda obratna, stopalke so pomaknjene nazaj, prav tako ročice krmila, hkrati pa ima tudi nižji sedež.

Ducati Diavel in drugi so torej dobili močno konkurenco.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri