Triumphov povratek med enovaljnike - Speed 400 in Scrambler 400X

Tudi pri Triumphu so se odločili za nastop v segmentu lahkih motornih koles, v katerem se delovne prostornine gibljejo okrog 400-kubičnih centimetrov. Prihajata model Speed 400 in Scrambler 400 X.

Od zadnjih Triumphovih modelov z enovaljnim zračno hlajenim motorjem se je zamenjalo že kar nekaj koledarjev, zato si svojimi starimi načrti pri Triupmhu niso mogli kaj dosti pomagati. Zato so v sodelovanju z industrijskim gigantom Bajaj, ki si lasti tudi konkreten delež avstrijskega KTM-a, pripravili dva nova modela.

Pri Triumphu sicer pravijo, da sta bila oba dizajnirana in konstuirana v njihovi razvojni centrali v Hinckleyu, izdelovali pa ju bodo v Indiji.

Enovaljni motor, ki bo poganjal oba modela bo imel 398-kubičnih centimetrov delovne prostornine in bo razvil okroglih 40 'konjev' pri 8.000 vrtljajih/min. Motor bo imel štiriventilsko tehniko in dve odmični gredi, hlajenje pa bo tekočinsko. Med tehničnimi podatki se nahaja tudi protizdrsna sklopka, sistem proti zdrsu, na seznamu serijske opreme pa bo LED razsvetljava in kombiniran digitalno-analogni števec.

Model Speed 400 bo pripravljen za vožnjo tehtal 170 kilogramov, model Scrambler 400 X, pa bo tehtal 9 kilogramov več. Razliko v masi bodo prinesli številni dodatki z nekaj off-road potenciala kot so vzmetenje z daljšim hodom, daljša zadnja vilica, večji prednji zavorni kolut, širše krmilo in zaščita spodnjega dela motorja. Nekaj bo tudi vizualni razlik, drugačen bo sprednji blatnik, dodani pa bodo tudi ščitniki za roke.

Triumphova retro brata bosta v prodajne salone prišla na začetku leta 2024.