Nič več Partner, novi Peugeot za prosti čas bo Rifter

21. 2. 2018 | Jure Šujica
Deli

Novinec naj bi po besedah Jean-Philippa Imparata, izvršnega direktorja Peugeota, na novo definiral vlogo podjetja v tem avtomobilskem razredu.

Pa ga imamo, še tretjega člana PSA-jeve družine enoprostorcev, ki jim Francozi radi rečejo vozila za prosti čas. Citroënovemu Berlingu in Oplovemu Combu namreč zdaj sledi še Peugeot. A če ga boste, ko bo letos poleti zapeljal na ceste, iskali pod sedanjim imenom Partner Tepee, kakor se imenuje družinska različica, bo vaš trud zaman. Peugeot se je namreč odločil za spremembo imena - vozilo se po novem imenuje Rifter.

Rifter je pravi Peugeot že na prvi pogled, saj s prednjim delom odločno sledi oblikovalskim smernicam, ki jih je pred štirimi leti postavila zadnja generacija modela 308. Bočna linija in zadnji del vozila pa sledita obema omenjenima bratoma iz Francije in Nemčije, pri čemer je Peugeot izdatno opremljen z zaščitnimi plastikami, s čimer želi dokazati, da je primeren tudi za vožnjo na manj urejenih voznih podlagah.

Hlajen predal s kar 186 litri prostornine

Tradicionalno 'peugeotovska' bo tudi notranjost vozila, saj bo novinec deležen Peugeotovega informativno-zabavnega sistema i-Cockpit, voznik pa bo imel pred seboj majhen, spodaj in zgoraj prirezan volanski obroč, tako da bo analogne merilnike hitrosti gledal prek volanskega obroča. Preostala notranjost bo v glavnem enaka, kar pomeni pet ali sedem sedežev, dve dolžini medosne razdalje, do 775 litrov prostora v prtljažnem prostoru, poleg tega pa bo imel avtomobil hlajen predal, velik kar 186 litrov.

Avtomobil bo opremljen z vsemi najpomembnejšimi varnostnimi tehnologijami, kot so radarski tempomat, opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za zaznavanje vozila v mrtvem kotu in 180-stopinjska kamera za vzvratno vožnjo. S tehnologijo Advanced Grip Control bo poskušal upravičiti terensko podobo, in sicer bo sistem pomagal pri vožnji v snegu in blatu ter tudi pri vožnji po klancu navzdol.

Rifter bo na začetku na voljo (zgolj) z dvema motorjema, 1,2-litrskim bencinskim z močjo 110 'konjev' in nekoliko močnejšim 1,5-litrskim dizlom, ki bo v sebi skrival 130 'konj'. Oba motorja bosta že v osnovi opremljena s sistemom Star & Stop, moč pa se bo na kolesa prenašala prek šeststopenjskega ročnega menjalnika, za doplačilo pa bo mogoče izbrati tudi osemstopenjsko avtomatiko.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem