Če vam serijski M2 ni dovolj, potem …

  ... potem vam pri Akrapoviču ponujajo kar nekaj nadgradenj. In izpušni sistem je zdaj le ena od njih.

Očitno je novi "M" precej impresioniral tudi mojstre pri podjetju Akrapovič, ki poleg izpušnih sistemov svoje znanje s področja kompozitov in obdelave titana vse bolj izkoriščajo tudi za izdelavo drugih komponent vozila.

BMW

Še več moči ...

Izpušni sistem, ki so ga pripravili za nov model M2 (G87), je seveda izdelan iz titana, nadgrajuje pa ga zaključek iz karbonskih vlaken. Izpušni sistem poleg tega vključuje posebne dele, med njimi po en ventil na vsaki strani dušilca in akustična reflektorja. Ker je izpušni sistem izdelan iz lahkih materialov, je kar 7,3 kg (32,7 odstotka) lažji od standardnega, serijskega izpušnega sistema za BMW M2 Coupé. Opazen prihranek, ki je omembe vreden tudi zato, ker je za zadnjo osjo.

Akrapovič

Difuzor za zadek

Pa to seveda ni vse. Nov "slip-on" sistem je na lastni merilni mizi (dinamometer) pokazal še, da v primerjavi s standardnim serijskim izpušnim sistemom omogoča za 3,9 kilovata (5,3 KM) večjo moč pri 2800 v/min in za 13,5 njutonmetrov večji navor pri 2800 v/min. To pomeni, da zmore s tem izpuhom M2 že več kot 465 KM oziroma 342 kW. In vse to z veljavno homologacijo ECE.

Spojler po vzoru dirkaške elite

Akrapovič

Ampak kupci lahko nov sistem kombinirajo še z zadnjim difuzorjem iz ogljikovih vlaken v sijoči ali mat izvedbi. Ročno izdelan difuzor ima homologacijo ABE in je zasnovan tako, da kar najbolj poudari izhode novega izpušnega sistema. Za tiste, ki želijo iz svojega M2 iztisniti največ, pa zdaj ponujajo še zadnji spojler iz ogljikovih vlaken, ki z dodatnim pritiskom na zadnjo os poveča stabilnost vozila pri večjih hitrostih.

Spojler je nameščen na dveh nosilcih v obliki labodjega vratu, ki so značilni za dirkalne avtomobile, izdelanih iz strojno obdelanega aluminija. Ojačan je s titanom, pri čemer so iz titana tudi vsi vijaki, s katerimi je pritrjen na nosilca. Spojler ima homologacijo ABE, njegov kot nagiba lahko voznik ročno nastavi glede na želje in slog vožnje.

Preberite še: Nemški proizvajalci v velikih težavah. To pa so razlogi ...

BONUS VIDEO: Kontroverzen tako na pogled kot tudi za volanom, novi BMW M2 bo mnoge razočaral, še več jih bo navdušil!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol