Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Kultno ime znamke Volkswagen kot pojem za avtodomarske sanje
Ime je staro že sedem let, serijsko pa bo zaživelo šele sedaj
Bilo je samo še vprašanje časa ... Škoda Motorsport se poigrava z zelo elektrificirano idejo !
Audi Q8 50 TDI S Line - Ta mogočen hrumeči dizel še vedno vznemirljivo poboža užesa ...
Vozili smo: Dacia Duster - Tak, kot smo ga vajeni, a boljši!
Novi dizelski rekorder! Najučinkovitejši dizelski motor prihaja iz ...
Cupra Leon - Osvežitev tudi za najstarejšega!
Na katere nevarnosti morate biti pozorni na cestah v močnem deževju?
Prenovljeni Cupra Formentor želi še več! To so njegovi aduti
Osvežitev po komaj enem letu. Vse v imenu prepoznavnosti
Vozili smo: Škoda Kodiaq - Stopa v velike čevlje (dobesedno)
Pri Oplu so pošteno zagrizli v posodobitve. Kot naslednji je na vrsti ta model ...
TEST: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R Line - Mali veliki
Se bo moral Volkswagen posloviti od oznake I.D.?  To malo podjetje lahko velikanu povzroči veliko sivih las
Test: Jeep Avenger 1,2 GSE - Ugodneje pri Jeepu pač na gre!