Prenova: Indian Scout v petih različicah

Resda je ameriški Indian Scout najosnovnejši model iz flote tega pri nas zelo redko videnega proizvajalca, je pa kljub temu eden tistih, ki sodi med tehnično najbolj dovršene in tudi agilne motocikle v svojem razredu.

Odslej bo Indian Scout namesto v štirih, na voljo v petih različicah. Vsem je skupno to, da imajo popolnoma nov jekleni okvir, prostorninsko pa je zrasel tudi pogonski agregat. Ta bo imel odslej namesto 1.133-kubikov kar 1.250-kubikov, a bolj kot sam prirastek v valjih je pomemben skok zmogljivosti tega vodno hlajenega dvovaljnika. Po novem bo imel Scout 107 'konjev' (prej 95), več pa bo tudi navora. Tega bo za 108 Nm, kar je glede na velikost motorja eden boljših rezultatov v razredu.

indian

Ne samo več moči, k boljšim voznim lastnostim bi morala pripomoči tudi manjša masa, ki odvisno od modela znaša od 237 do 259 kilogramov. Kot rečeno, na voljo bo pet modelov. Najbolj osnovni se imenuje Classic, sledita mu tematsko navdahnjena Bobber in Sport. Model Rouge, ki je prej veljal za tisto bolj športno inačico se je upokojil, ponudbo pa dopolnjujeta prestižni Super Scout in najbolj športni 101 Scout. Ta ima izboljšano vzmetenje, spredaj nastavljivo USD vilico, zadaj pa prav tako izdatno nastavljiva amortizerja.  Model 101 Scout bo tudi malenost močnejši, razvil bo 111 'konjev'. Za piko na I so dodali še zmogljivejši Brembov zavorni komplet in posebna platišča.

Cene Indiana Scout se začnejo pri približno 17 tisočakih.

indian

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol