Prenovljeni Hyundai i30 in novi i20 Coupe

12. 12. 2014
Deli

Pri korejskem Hyundaiju ne spijo, saj so predstavili osveženega i30 (pozor na poskočno športno različico z 1,6-litrskim turbomotorjem in 186 'konji') ter povsem novega i20 Coupeja.

Ne glede na to, da je bila druga generacija i30 od leta 2012 zelo toplo sprejeta, je bil čas za skromno oblikovno osvežitev. Nova je izrazitejša maska avtomobila, nova so nekatera platišča (16-in 17-palčna) in nekaj večja izbira je pri barvah karoserije.

Nekaj sprememb je tudi pri motorjih. Zaradi bolj strogih predpisov (Euro6) so motorji kljub mišicam (od 100 do 186 'konjev') bolj varčni in čistejši. Izbirate lahko med dvema različicama turbodizelskega 1,6-litrskega motorja (100 in 136 'konjev'), pri bencinskih pa lahko izberete med 1,4-litrskim 100-konjskem motorju, 1,6-litrskim atmosferskem motorju (120 'konjev') in prisilno polnjenim 1.6-litrskim motorjem Turbo-GDI (186 'konjev'). Za nižjo porabo goriva ponujajo sistem samodejnega ugašanja pri kratkih postankih (Stop & Go), gume z nižjim kotalnim uporom, AMS pri alternatorju in 'aktivno' masko avtomobila. Pri 1,6-litrskemu dizlu in enako velikemu bencinskemu motorju GDI lahko obkljukate tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik 7DCT, ki bo nadomestil 6-stopenjskega samodejnega.

Nova zgodba je Hyundai i30 Turbo, ki doseže 100 km/h v okroglih 8 sekundah. Iz 1,6-litrskega motorja so dobili 186 'konjev', mu pritaknili športnejše podvozje, 18-palčna kolesa z zmogljivejšimi zavorami in bolj neposreden servovolan. V notranjosti ga boste prepoznali po školjkastih sedežih, dinamični oblikovani instrumentni plošči in rdečih dodatkih (ali rdečih šivih) na usnjenih sedežih. Hyundai i30 1.6T bodo ponujali kot tri- ali petvratno različico. 

Novinec je tudi i20 Coupe. Čeprav razen oblike ne ponuja veliko novega (bencinski motorji so od 84 do 100 'konjev', dizelski od 75 do 90 'konjev', litrski prisilno polnjeni trivaljnik pride kasneje), mu 17-palčna platišča in in nov zadnji spojler pristajata. Podobno kot druge i20 ga bodo izdelovali v Hyundaijevi turški tovarni. (AMr)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol