Adria Mobil uspešno v Düsseldorfu

18. 9. 2014
Deli

V nemškem Düsseldorfu že vrsto let poteka največji salon karavaninga v Evropi in svetu.

Organizatorji tega največjega poslovnega dogodka, ki se ga udeležujejo proizvajalci vozil za prosti čas in opreme s celega sveta, vključno z novomeško Adria Mobil, so z rezultati izjemno zadovoljni. V desetih dneh trajanja sejma (vrata je salon zaprl 8. septembra) so namreč zabeležili rekorden obisk, saj si je salon ogledalo kar 192.000 ljubiteljev karavaninga (lani npr. 175.000), od tega jih je 25.000 pripotovalo iz tujine. Na nekaj več kot 180.000 kvadratnih metrih razstavne površine je svoje proizvode letos predstavilo 580 razstavljavcev iz 25 držav, ki so skupno razstavili 28.200 vozil za prosti čas.

Z organizacijo in izvedbo je več kot zadovoljna tudi Adria Mobil, ki je bila na salonu v Düsseldorfu deležna tudi posebne pozornosti, saj je premierno predstavila počitniško prikolico Altee4Four. Novinka, ki so jo Adriini snovalci posvetili tudi obeleževanju 50-letnice družbe, se ponaša z zanimivo obliko in je na voljo v kar 29 barvnih različicah z zanimivimi tehnološkimi rešitvami. Adria se je predstavljala na dveh razstavnih prostorih v skupni površini 2.200 kvadratnih metrov, na katerih je razstavila 14 prikolic in 22 avtodomov (od tega 7 avtodomov pod blagovno znamko Sun Living) in 11 vanov (eden pod blagovno znamko Sun Living).

Razstavni prostor Adrie Mobil je obiskalo preko 150 novinarjev, na tisoče obiskovalcev pa je vsak dan sejma imelo priložnost pogledati tudi posebno 3D video projekcijo s predstavitvijo zvezde salona, Altee4Four. Gre za izjemen začetek sezone 2015, ki se nadaljuje tudi z drugimi sejemskimi predstavitvami.

Do konca letošnjega leta in v začetku prihodnjega bo Adria Mobil namreč razstavila svojo paleto produktov sezone 2015 še na sejmih v Italiji, Franciji, Švici, Španiji, Belgiji, na Nizozemskem, Norveškem, Finskem, Švedskem in na Danskem.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol