Hkrati so na nedavni tiskovni konferenci sprejeli tudi odločitev o ukinitvi nekaterih pogonskih sklopov.
Avtomobilska industrija je že zadnjih nekaj let v fazi velike transformacije in se počasi, a vztrajno – z nekaj izjemami – poslavlja od določenih elementov iz preteklosti. Tako se je na verjetno najmočnejšem prepihu znašel ročni menjalnik. Medtem ko se proizvajalci, kot je Porsche, odločajo za vračilo te opcije v svoje modele, pa se vse več proizvajalcev – tudi tistih nekoliko bolj 'ljudskih' vozil – odloča za vgradnjo samodejnih menjalnikov.
Da v njihovih avtomobilih ni več prostora za ročne menjalnike so sedaj sklenili tudi pri Mercedesu. Nemški proizvajalec je že sedaj večino svojih prodanih vozil prodal v kombinaciji s samodejnim menjalnikom, v želji po zmanjševanju stroškov in poenostavitve proizvodnje pa so sedaj v podjetju sprejeli odločitev, da kupcem sčasoma ponudi le še možnost izbire samodejnega menjalnika. Prehod se bo zgodil postopoma.
The head of @MercedesBenz's R&D operations, Markus Schaefer, has confirmed the company will "eliminate manual transmissions" as part of cost-cutting initiatives that will also see a "substantial reduction in platforms" and a "very dramatic reduction in combustion engines". pic.twitter.com/Ukm5AqP7hz
— Greg Kable (@GregKable) October 6, 2020
Da bo prišlo do postopne ukinitve ročnih menjalnikov je v izjavi za javnost razkril vodja oddelka za raziskave in razvoj pri Mercedesu, Markus Schaefer, ki je ob tem dejal, da bo hkrati sledilo tudi občutno zmanjšanje ponudbe motorjev z notranjim izgorevanjem. Prav Mercedes je namreč eden izmed največjih zagovornikov elektrifikacije vozil, Schaefer pa je dejal, da bo ponudba tovrstnih sklopov do leta 2030 manjša za kar 70 odstotkov.