Novo v Sloveniji: Hyundai i30

31. 3. 2015
Deli

Prenovljeni Hyundai i30 se ob rahlih oblikovnih spremembah ponaša tudi z novimi motorji in sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.

i30 je sicer upihnil šele tretjo svečko, a vseeno so se Korejci oziroma natančneje Nemci v Rüsselsheimu, kjer je bil avto tudi razvit, že odločili za rahlo prenovo. A ta ne prinaša zgolj lepotnih popravkov, temveč tudi nove motorje in menjalnike.

Oblikovnih sprememb je resnično malo, saj so novi zgolj prednja maska in aluminijasta platišča. Precej več pa je takšnih sprememb, ki so očem skrite. V prvi vrsti to velja za prenovljene motorje, ki so učinkovitejši, varčnejši, dodan pa je tudi 1,6-litrski turbobencinski motor, ki se postavlja s kar 186 'konji', a bo trenutno na voljo samo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Hkrati vsi motorji zdaj ustrezajo normativom Euro 6. Ob že znanih pet- in šeststopenjskih ročnih in samodejnih menjalnikih je novost tudi sedemstopenjskim dvosklopčni menjalnik.

Že znanim paketom opreme Life, Comfort in Style se pridružuje še paket Xenon, pri vseh paketih pa je prišlo do nekaterih sprememb, predvsem na račun Hyundaijeve usmeritve, zaradi katere želijo, da bi bili avtomobili v evropskih državah bolj kot ne podobno opremljeni. Tako so nekateri paketi vsebinsko še bolj bogati, predvsem pa je i30 zdaj podedoval od večjih bratov in sester nekatere varnostno asistenčne sisteme, ki jih je Hyundai prej vgrajeval zgolj v večje modele.

Slovenski zastopnik si želi, da bi se za novi i30 odločilo vsaj 50 kupcev mesečno. Ob tem pričakujejo, da bo, tako kot doslej približno 35 odstotkov kupcev izbralo dizelski motor in kar 60 odstotkov kupcev karavansko različico oziroma i30 Wagon. Različica i30 Turbo (že omenjeni novi 1,6-litrski turbobencinski motor) bo na voljo s tremi ali petimi vrati, kot se za tak motor spodobi pa je malce drugačna (bolj športna tudi zunanjost.

Najcenejši i30 1.4 CVVTz opremo Life stane 11.990 evrov (z vključenim prihrankom v višini 2.000 evrov), za osnovno dizelsko različico 1.4 CRDi pa je potrebnih prav tako akcijskih 13.990 evrov. Karavanska različica je dražja za okroglih 1.000 evrov, med tem ko je za trivratni i30 Turbo potrebnih vsaj 23.400 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol