Prenovljena Mazda3: z malenkostmi do novih kupcev - Vozili smo - Avto Magazin

Prenovljena Mazda3: z malenkostmi do novih kupcev

Po nekaj več kot treh letih so se pri Mazdi za svojo 'trojko' odločili narediti nekaj prenovitvenih posegov. Tako bodo lahko bolje tekmovali s kar široko paleto resnih tekmecev.

Prenovljena Mazda3: z malenkostmi do novih kupcev Mazda
23. 12. 2016

Zunanjost je ostala skoraj nespremenjena, tudi zato, ker si dokaj všečne zunanjosti niti niso upali spreminjati. Spremembe v notranjosti so podobno previdne, vidne manj, zato pa je zdaj pri v drugačno usnjeno oblogo odetem volanskem obroču na voljo tudi gretje, da ga je v mrazu lahko enostavneje držati. Običajni ročaj ročne zavore je zamenjal gumb za električno, nekaj spremembp so namenili tudi projicirnemuo (HUD), sredinski barvni zaslon na dotik je zdaj sedempalčni.

Ponudba motorjev je ostala prav tako povsem nespremenjena, kar še naprej pomeni, da slovenskim kupcem ne bo na voljo manjši, 1,5-litrski turbodizelski motor, za katerega pri slovenskem distributerju menijo, da zaradi cene ne bi bil zanimiv za kupce. Ker se je doslej od okoli tisoč slovenskih kupcev le 50 odločilo za dizelske različice, se to sicer zdi razumljivo, a je lahko po drugi strani tudi razlog, saj bi morebiti prav manjši motor privabil več kupcev.

Omembe vredne prenovitvene posege je Mazda3 doživela glede nekaterih elektronskih pomočnikov. Zdaj so pri vseh različicah za varnejšo vožnjo dodali program G-Vectoring Control (GVC). Ta z minimalnimi prilagoditvami motornega navora, ki je na razpolago, omogoča stabilnejšo vožnjo. Druga novost je pomočnik za prepoznavanje dogajanja pred avtomobilom med vožnjo. Z zgolj eno, a zelo učinkovito kamero lahko zaznavajo nevarnost naleta (tudi na pešce), novi pomočnik (SCBS) zdaj zagotavlja varno zaustavitev pred ovirami do hitrosti 80 km/h (prej le do 30 km/h). Prenovljena Mazda3 bo naprodaj od januarja prihodnjega leta.

Prvi vtis
  • Videz

    Z malenkostnimi popravki ostaja Mazda3 še naprej zelo všečen avto.

  • Motorji

    Mazda ima drugačno motorno strategijo kot večina drugih ponudnikov, bencinski so brez turbopuhal, 1,5-litrskega turbodizla pa še naprej ne bo v ponudbi.

  • Notranjost in oprema

    Dobro poskrbljeno za voznika, malce okorno iskanje po menijih info-zabavnega sistema.

  • Cena

    Osnovni model je na ravni tekmecev, a osnovni dizel je le večji in razmeroma drag.

Prva ocena

Mazda3 s prenovo ni veliko spremenila glede videza, dobila pa je nekaj dodatnih elektronskih pripomočkov, ki jo lahko naredijo varnejšo.

Podatki

Model: Skyactiv-G 100

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, bencinski
Gibna prostornina (cm3): 1.496
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 74/100 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 150 pri 4.000
Menjalnik, pogon: R6; spredaj
Prednja prema: posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni vodili, stabilizator
Zadnja prema: večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.700
Dolžina x širina x višina (mm): 4.470 (4.580)** x 1.795 x 1.465
Prtljažnik (l): 364
Masa praznega vozila (kg): 1.260
Največja hitrost: 182
Pospešek (0-100km/h): 10,6
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 5,1
Izpust CO2(g/km): 119

Model: Skyactiv-G 120

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, bencinski
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 88/120 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 210 pri 4.000
Menjalnik, pogon: R6 ali S6; spredaj
Prednja prema: posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni vodili, stabilizator
Zadnja prema: večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.700
Dolžina x širina x višina (mm): 4.470 (4.580)** x 1.795 x 1.465
Prtljažnik (l): 364
Masa praznega vozila (kg): 1.280 (1.320)*
Največja hitrost: 195 (194)*
Pospešek (0-100km/h): 8,9 (10,4)*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 5,1 (5,6)*
Izpust CO2(g/km): 119 (1129)*

Model: Skyactiv-G 165 i-ELOOP

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, bencinski
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 121/165 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 210 pri 4.000
Menjalnik, pogon: R6; spredaj
Prednja prema: posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni vodili, stabilizator
Zadnja prema: večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.700
Dolžina x širina x višina (mm): 4.470 (4.580)** x 1.795 x 1.465
Prtljažnik (l): 364
Masa praznega vozila (kg): 1.305
Največja hitrost: 210
Pospešek (0-100km/h): 8,2
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 5,8
Izpust CO2(g/km): 135

Model: Skyactiv-D 105

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, turbodizelski
Gibna prostornina (cm3): 1.499
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 77/105 pri 4.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 270 pri 1.600 do 2.500
Menjalnik, pogon: R6 ali S6; spredaj
Prednja prema: posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni vodili, stabilizator
Zadnja prema: večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.700
Dolžina x širina x višina (mm): 4.470 (4.580)** x 1.795 x 1.465
Prtljažnik (l): 364
Masa praznega vozila (kg): 1.335 (1.360)*
Največja hitrost: 185 (181)*
Pospešek (0-100km/h): 11,0 (11,6)*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 3,8 (4,4)*
Izpust CO2(g/km): 99 (114)*

Model: Skyactiv-D 150

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, turbodizelski
Gibna prostornina (cm3): 2.191
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 11077/150 pri 4.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 380 pri 3.800
Menjalnik, pogon: R6 ali S6; spredaj
Prednja prema: posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni vodili, stabilizator
Zadnja prema: večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.700
Dolžina x širina x višina (mm): 4.470 (4.580)** x 1.795 x 1.465
Prtljažnik (l): 364
Masa praznega vozila (kg): 1.395 (1.410)*
Največja hitrost: 201
Pospešek (0-100km/h): 8,1 (9,0)*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,1 (4,8)*
Izpust CO2(g/km): 107 (127)*

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri