Z električno klasiko draži še ena japonska znamka, poglejte katera!

29. 3. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Kaj bo poganjalo avtomobilistične ikone in klasike v prihodnje? V deželi vzhajajočega sonca se dve znamki že lotevata predelav svojih predstavnikov.

Pri Toyoti so skeptični glede popolne elektrifikacije avtomobilov in verjamejo, da morajo svojim kupcem ponuditi več različnih vrst pogona oziroma goriva. Poleg elektrike so Japonci naklonjeni tudi vodiku. Na tokijskem avtosalonu so v začetku leta  predstavili dva posebna primerka svojega kultnega modela iz 80. let prejšnjega stoletja. Govorimo o Toyoti AE86 - za tiste čase dostopnemu, malemu in okretnemu avtomobilu z zadnjim pogonom, ki slovi po odličnih voznih lastnostih in je čez lužo še danes izjemno priljubljen, še posebej v drsenju.

Vodik in elektrika

Toyota je en primerek predelala na električni pogon, drugega poganja vodik, oba pa sta obdržala ročni menjalnik. S tem so želeli dokazati, da so starejši avtomobili dokaj enostavni za predelavo na alternativne vire goriv in sporočajo, da želijo na tak način ohraniti starejše avtomobile tudi v prihodnjih časih, ki jim niso ravno naklonjeni.

Kaj drugega kot GT-R

Zdaj pa je predelavo svojega nekdanjega paradnega konja napovedal tudi Nissan. Z videoposnetkom napovedujejo električnega GT-R R32, ki so ga proizvajali med letoma 1989 in 1994 ter prodajali izključno na Japonskem. Na posnetku lahko vidimo zadnji del godzile in slišimo zvok bencinskega motorja in izpusta, tako da Japonci očitno še niso končali s predelavo. 

Pred letom dni je predstavnik podjetja za portal Top Gear povedal, da lahko v prihodnosti pričakujemo tudi nov model električnega GT-R. Kdaj bo to in ali bo to že naslednja generacija, podjetje še ni razkrilo.

Fotografije: Motor 1, promocijsko gradivo

 

Preberite še: Tega avtomobila na slovenskih cestah nismo videli. Ali pač?

Priporočamo tudi: To je žalostna kalvarija bralca na poti do vozniškega izpita in to zagotovo to edini primer