Kratki test: Renault Kadjar Energy dCi 130 X-Tronic S-Edition

Čeprav precej novejši, je Kadjar osnovan na platformi koncernskega brata, Nissana Qashqaija.

Kratki test: Renault Kadjar Energy dCi 130 X-Tronic S-Edition (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
15. 10. 2018

Sploh ni skrivnost, da je Kadjar Qashqaijev brat dvojček. No, tisti brat dvojček, ki se rodi malce pozneje. Spomnimo se, ko je Nissan kot prvi zatipal avtomobilski trg s takrat novim razredom mehkih terencev, so pri Renaultu še čakali, kako se bo ta obnesel. Pozneje, ko so kupci s širokimi rokami sprejeli nov avtomobilski razred, se je Renault pridružil igri.

Pravijo, da je tisti dvojček, ki se rodi pozneje, po navadi manjši in podhranjen. V tem primeru to ne velja, saj imata oba enako medosno razdaljo, a je Kadjar vseeno malce večji. Pri Kadjaru tudi ne boste našli tako agresivnega oblikovalskega pristopa kot pri Nissanu, nobenih ostrih robov, kot bi hotel biti izbira za vse, ki si ne želijo vpadljivega avta. Ker želijo zadovoljiti širok krog kupcev, je razumljivo, da morajo ponuditi široko paleto paketov opremljenosti. Poleg tistih standardnih (Life, Limited in Bose) pri Renaultu vsake toliko časa izdajo omejeno serijo z bogatim naborom opreme, ki jo ponudijo po nižji ceni, kot če bi šli sami s prstom po seznamu doplačilne opreme.

Tokrat je to model S-Edition, ki je nadgradnja najvišjega paketa opreme Bose. Da gre za omejeno serijo, boste na zunanjosti pravzaprav težko razbrali, razen če vaše oko ujame majhne embleme S-Edition na karoseriji ter okrasne modre pokrove na 19-palčnih platiščih. Tudi notranjost je malce dodelana z modrimi šivi, ki držijo usnje skupaj na sedežih, volanu in prestavni ročici. Od širokega nabora opreme, v katerem lahko med drugim najdemo samodejno klimatsko napravo, tempomat, kamero za vzvratno vožnjo, lahko izpostavimo odlično delovanje luči Pure LED Full Vision ter Renaultovo klasiko, kartico za prostoročno odklepanje in zaklepanje avta. Minusi? Čeprav Renaultova druga generacija informacijsko-razvedrilnega vmesnika R-Link 2 odlično podpira povezljivost s pametnimi mobilniki, sta grafika in zaslon (horizontalni, in ne vertikalni, kot ga poznamo v nekaterih novejših Renaultovih modelih) preprosto korak za konkurenco.

Tako kot po opremi je tudi pogonsko testiranec vrh ponudbe med Kadjari. 1,6-litrski turbodizel svojih 130 'konjev' prenaša na sprednja kolesa prek neskončnostopenjskega samodejnega menjalnika X-Tronic. Če si v takem paketu zaželite štirikolesnega pogona, se boste morali zadovoljiti le z ročnim menjalnikom. S ceno malce manj kot 30 tisočakov na trgu je smiselna izbira za nekoga, ki si želi dober pogonski sklop, precej opreme, vse skupaj pa zapakirano v diskretno in nevpadljivo zunanjost.

Preberite še:

Kratki test: Renault Kadjar Bose Energy TCe 165

Test: Renault Captur - Outdoor Energy dCi 110

Test: Renault Koleos Initiale Paris Energy dCi 175 4WD X-Tronic

Kratki test: Nissan Qashqai 1.6 dCi Tekna X-tronic SUN ProPilot

Renault Kadjar Energy dCi 130 X-Tronic S-Edition

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 29.731 €
Cena osnovnega modela s popusti: 29.290 €
Cena testnega modela s popusti: 28.231 €

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.269 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.598 cm3 – največja moč 96 kW (130 KM) pri 4.000/min – največji navor 320 Nm pri 1.750/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi –menjalnik CVT – gume 225/45 R 19 W (Continental Conti Sport Contact
Zmogljivost: največja hitrost 189 km/h – pospešek 0–100 km/h 11.1 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 6,2 l/100 km, izpust CO2 130 g/km
Mase: prazno vozilo 1.536 kg – dovoljena skupna masa 2.059 kg
Zunanje mere: dolžina 4.449 mm – širina 1.836 mm – višina 1.613 mm – medosna razdalja 2.646 mm – posoda za gorivo 55 l
Prtljažnik: 472–1.478 l

Naše meritve

T = 26 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 4.473 km
Pospešek 0-100km: 11,9s
402m z mesta: 18,7s ( 122km/h)
Poraba na normnem krogu: 5,5 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 39,9m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB
Ocena
  • Preverjen paket, ki ga pri Renaultu radi nadgradijo z bogatim naborom opreme za manj denarja, kot če bi si jo sami izbrali po rednem ceniku

Hvalimo in grajamo
širok nabor opreme
pogonski sklop
informativno-razvedrilni vmesnik

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri