Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Test: Ducati Scrambler Icon (2023)
Ducati Diavel for Bentley - 500 posebnih in 50 še bolj posebnih Diavelov
Suzukijeve novosti za leto 2024, ki jih ne bo mogoče spregledati
Arai RX-7V IOM TT 2024 - Aldo Drudi že petnajstič za dirko na otoku Man
Yamaha RayZR 125 - skuter, ki bo izstopal s tehniko in podobo
15 let od konca proizvodnje: naj živi Zastava Yugo, avto, ki ga je v ZDA povozil Hyundai Pony
Avto, ki je bil na Balkanu pomembnejši od praktično vsega
EICMA 2023: Vse Kawasakijjeve novosti za sezono 2024
Test: Kawasaki Z400 - Talent Z
Test: Ducati Multistrada V4 Rally - Avantura na hiter način
Test: Honda Transalp - Daleč čez Alpe
Salon EICMA: Konec bojkota, vsi prisotni
EICMA 2023: Kaj so novega pripravili v Borgo Panigale?
Rabljeni avto: Mercedes-Benz razred C - Baby Benz
Ducati Hypermotard 698 Mono - z elektroniko za drift, dirko in zabavo