Zakaj bo Polestar model 1 izdeloval v tako majhni količini?

8. 12. 2017 | Jure Šujica
Deli

Avtomobila, ki naj bi znamki dejansko prinesla dobiček bosta šele limuzinski Polestar 2 in SUV Polestar 3

Ob nedavni predstavitvi prvega avtomobila po novem samostojne znamke Polestar, Polestar 1 je bilo hitro znano tudi, da bodo na Kitajskem izdelan avtomobil proizvajali v precej majhnih količinah, le 500 avtomobilov na leto. A razlog za tako nizko proizvodnjo naj ne bi bila ekskluzivnost avtomobila, pač pa – po podatkih, ki jih je pridobil avtomobilski portal Autonews – preveč zapletena zasnova vozila. Posledično naj proizvajalec vsaj prvih nekaj let z omenjenim avtomobilom ne bi ustvarjal dobička.

Prvi predstavljeni avtomobil švedskega podjetja Polestar je bil sprva zamišljen kot kupejevska različica najprestižnejšega Volva S90, a so se po odcepitvi Polestarja od Volva vodilni v podjetjih odločili, da bo omenjeni avtomobil prodajan pod imenom Polestar 1. Cilj znamke Polestar je iskanje kupcev med vozniki, ki bi se sicer odločili za nakup električnih modelov avtomobilov znamk Tesla in BMW i. Omenjena proizvajalca naj bi sicer skupaj zgolj v letošnjem letu prodala 200.000 avtomobilov.

Razmišljajo o možnosti prodaje avtomobila

Polestar 1 na drugi strani v novi tovarni v Chengdu, ki je trenutno še vedno v izgradnji, naj bi na trg prišel leta 2019, a šele leta 2020 naj bi lahko dosegel zastavljen cilj 500 proizvedenih vozil na leto. Bo pa tovarna na drugi strani proti koncu leta 2019 predstavila model Polestar 2, popolnoma električno limuzino, s katero namerava konkurirati Teslovemu Model 3. Avtomobil bo narejen na enaki osnovi CMA, katero že uporabljata Volvo XC40 in Lynk & Co. 01.

Leta 2021 bo Polestar nato predstavil še prvega športnega terenca z nizko streho imenom Polestar 3. Tudi ta bo, tako kot Polestar 2, popolnoma elektrificiran, za osnovo pa bo uporabljena Volvova platforma SPA. Hkrati z napovedanimi novostmi pa pri Polestarju razmišljajo tudi o tem, da bi model Polestar po začetni možnosti najema strankam ponudili tudi naprodaj v trajno last. V tem primeru naj bi cena vozila znašala med 130.000 in 150.000 evri, odvisno od izbrane opreme.

Jure Šujica
Foto: Polestar

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol