Ženevski avtomobilski salon 2018 v sliki in besedi - Zanimivosti - Avto Magazin

Ženevski avtomobilski salon 2018 v sliki in besedi

V preteklih dneh smo predstavili kup novosti z letošnjega avtomobilskega salona v Ženevi, zdaj pa sledi še videopregled dogajanja – v soju luči in tudi za njimi.

8. 3. 2018

V preteklih dneh smo vas na spletu zasipali z vsemi novostmi, ki so nam jih predstavili avtomobilski proizvajalci na aktualnem avtomobilskem salonu v Ženevi. Ker gre za prvi večji tovrsten dogodek v Evropi letos, je bilo temu primerno tudi število novosti – novih modelov, prenovljenih vozil in konceptov – ki so nam jih pripravili avtomobilski proizvajalci. Za spremembo smo se tokrat odločili in se namesto z letalom na pot odpravili kar s (precej udobnim) Range Roverjem Velarjem. Za vas pa smo pripravili še videopovzetek dogajanja preteklih treh dni, vključno z dogajanjem iz zakulisja sejma.

Prvi dan se je začel že zelo zgodaj s prevzemom že omenjenega Velarja in potjo v Švico. Čeprav smo šli v Ženevo že v ponedeljek, torej dan pred začetkom salona, pa je bil predvsem za Sebastjana to zelo pomemben dan, saj je popoldne sodeloval pri razglasitvi novega evropskega avtomobila leta. Ta naziv je prvič v 55 letih, odkar ga podeljujejo, prejel Volvo, in sicer njihov najmanjši križanec, model XC40. No, zatišje pred začetkom salona je za predstavitev posebne različice Mustanga z oznako Bullit izkoristil Ford, česar seveda nikakor nismo smeli zamuditi.

Drugi dan dogajanja v Ženevi je hkrati pripeljal uradno odprtje salona, s tem pa prve avtomobilske premiere. Za eno izmed najbolj atraktivnih je poskrbel hrvaški proizvajalec električnih športnih avtomobilov Rimac, ki je v goste povabil tudi glasbeno senzacijo 2Cellos. Hkrati smo ta dan izkoristili za prvo testno vožnjo še čisto svežega Jaguarjevega I-Pacea, prvega električnega avtomobila znamke, do katerega pa smo se pripeljali z njegovim popolnim nasprotjem, Land Roverjem Defenderjem. Ta je bil namreč opremljen s kar osemlitrskim V8 motorjem s približno 400 'konji' moči.

Zadnji dan salona se je začel v podobnem slogu kot prva dva, torej s skodelico kave v zgodnjih jutranjih urah, nadaljeval pa se je z ogledom še preostalih novosti. Te so na eni strani zajemale superšportne avtomobile, na drugi pa legendarne terence, kot sta Mercedes-Benz razred G – sicer podkrepljen z dodatki predelovalca Brabus – in ameriški Jeep, ki je novega Wranglerja postavil ob bok 'pradedku', originalnemu Jeepu iz druge svetovne vojne.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri