Prihaja še Casper? Ampak ne prijazni duhec. Tale prihaja iz Južne Koreje

Ni še vse čisto jasno, ampak če gre verjeti napovedim, bi naj Casper - ki ga je nedvomno navdihnil prijazni filmski duhec - postal najcenejši Hyundaijev model v dobi električnih avtomobilov. In tudi korejski Casper deluje prijazno, zabavno in še kako sveže.

V tekmo globalne avtomobilska industrije, kdo bo prej pripravil cenejši in uporabnejši elektirčni avtomboil, se bo očitno vključil tudi Hyundai. Evropski proizvajalci (VW, Renault, Škoda, Citroen, ...) so tako rekoč tik pred začetkom proizvodnje vozil, ki bi lahko podrla magično mejo 25 tisočakov, naslednja stopnica je uporaben avtomobil za - 20 in manj tisoč evrov.

Simpatično škatlasti malček bi lahko prišel v Evropo le z električnim pogonom.

Simpatično škatlasti malček bi lahko prišel v Evropo le z električnim pogonom.

Hyundai

Hyundaijev škatlasti Casper

Zdaj se bo v igro podal tudi Hyundai, kjer so večkrat poudarili, da se jim zdi prisotnost v razredih majhnih vozil navkljub višjim stroškom pomembna. Na evropskem severu so namreč industrijski vohuni opazili zakritega malčka, ki bi po mnenju številnih lahko bil prav Hyundaijev mestni športni (mini)križanec Casper, pripravljen za evropski trg. Casper, ki so ga v Južni Koreji že začeli prodajati, tam sicer z litrskim motorjem, bi lahko prišel v Evropo kot najcenejši Hyundaijev model z električnim pogonom.

Precej digitalizacije in nekaj sorodnosti z najmanjšim prenovljenim i10.

Precej digitalizacije in nekaj sorodnosti z najmanjšim prenovljenim i10.

Hyundai

Med najmanjšimi na trgu

Le 3,6 metra dolg in manj kot 1,6 metra širok model zmore prepeljati štiri potnike in nekaj malega prtljage, v dobro obveščenih virih pa je najti kar nekaj informacij o morebitnem pogonu. Še najbolj logična razlaga bi bila, da bo prevzel pogonski sklop iz sorodnega Kiinega modeal Ray EV, Kar pomeni motor s 64 kW in baterija s 32 kWh ter 205 km dosega. Povsem dovolj za mestno rabo.

Toda Hyundai bi lahko dodal zmogljivejšo baterijo in povečal doseg ter s tem dvignil uprabnost malčka. Nekatera ugibanja govorijo celo o številki 400, kar pa je malo verjetno. Nekateri posnetki zakritega protipa kažejo, da bi lahko bil evropski Casper tudi nekoliko daljši (+ca 20-25 cm), s tem pa bi neposredno konkuriral bodoči Pandi, Twingu, Miniju, ...

Casper je v svoji originalni izvedbi na voljo tudi kot Van oziroma mikro dostavnik brez zadnjihsedežev s prostornino prtljažnika 930 litrov.

Casper je v svoji originalni izvedbi na voljo tudi kot Van oziroma mikro dostavnik brez zadnjihsedežev s prostornino prtljažnika 930 litrov.

Hyundai

Toda nič še ni uradnega

Pri Hyundaiju oe seveda še zelo redkobesedni, ko je govora o novem malčku, vendar je Autocar izbraskal izjavo vodilnega človeka v Franciij, ki je potrdil, da bi lahko Casper zapeljal na evropske ceste že konec leta. Glavna težava pri modelu je seveda striktna evropska varnostna regulativa GSR2 (z letom 2023), ki zahteva precej prilagajanja in stroškov. In še - vstopna cena novega Hyundaijevega modela bi se res lahko začela v okolic 20. tisočakov (vsej če je sklepati po Kiinem modelu Ray).

Preberite še

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol