Ferrari

Zgodovino avtomobilske tovarne Ferrari je s svojim delom obeležil predvsem njen ustanovitelj Enzo Ferrari, ki se je 18. februarja 1898 rodil v italijanski Modeni. Leta 1929 je v okviru Alfa Romea ustanovil oddelek Scuderia Ferrari, leta 1939 pa je odšel na svoje in se v Modeni lotil razvoja lastnih dirkalnikov. Leta 1943 se je tovarna preselila v Maranello in se leta 1946 preimenovala v Ferrari. Leta 1947 je iz nje …

Zgodovino avtomobilske tovarne Ferrari je s svojim delom obeležil predvsem njen ustanovitelj Enzo Ferrari, ki se je 18. februarja 1898 rodil v italijanski Modeni. Leta 1929 je v okviru Alfa Romea ustanovil oddelek Scuderia Ferrari, leta 1939 pa je odšel na svoje in se v Modeni lotil razvoja lastnih dirkalnikov. Leta 1943 se je tovarna preselila v Maranello in se leta 1946 preimenovala v Ferrari. Leta 1947 je iz nje pripeljal prvi avtomobil Ferrari 125S, leto pozneje pa je Ferrari prvič sodeloval tudi na dirki Formule 1. Scuderia Ferrari je s tem postala najstarejše moštvo Formule 1. V petdesetih in šestdesetih letih so nastali Ferrarijevi klasični avtomobili 250 GT, 275 GTB, Dino 206 GT in 365 GTB4 Daytona. V sedemdesetih letih so iz Maranella med drugim pripeljali Dino 246 GTS, 308 GT4, 512 BB in Spider 308 GTS, v začetku osemdesetih pa Mondial 8 in 512 BBi. Leta 1984 sta ljubitelje osupnila GTO in Testarossa, tri leta pozneje pa je Ferrari štiridesetletnico proslavil z brezkompromisnim cestnim dirkalnikom F40, ki ga je leta 1995 nasledil bolj uglajeni F50. Leta 1988 je imel Fiat v lasti že devet desetin Ferrarijevih delnic. V devetdesetih letih so v Ferrariju poleg F50 razvili še 456 GT/GTA, 512 M, 550 Maranello in 360 modeno z različico Spider. Leta 2002 so se ustanovitelju tovarne poklonili z modelom enzo ferrari, leta 2004 pa so predstavili F 430. Ferrari danes izdeluje avtomobile z osemvaljnimi in dvanajstvaljnimi motorji.

Testi

Ferrari 612 Scaglietti F1-A

Ferrari F 430 Spider F1

Ferrari F 355 Berlinetta

Ferrari 348 Challenge

Ferrari Mondial

Ferrari 400i

Ferrari Amerispec 512 BB

Ferrari 308 GTBi

Ferrari 308 GTS

Ostali članki

Slovenec dubajskim milijonarjem predstavil svoje umetnine na steklu

Ferrari P80/C - najskrajnejši italijanski koncept?

Formula 1: Bottas veličastno

Ferrari osvojil zlato nagrado iF Design

Tudi Ferrari se ne bo odpovedal 12-valjnikom

Formula 1: Že v Avstraliji dodatna točka za najhitrejši krog

Ženeva 2019: Ferrari predstavlja naslednika modela 488 GTB, F8 Tributo

Formula 1: Kdo so zmagovalci in poraženci testiranj pred novo sezono?

Novi Ferrari F8 Tributo je poklon najzmogljivejšemu osemvaljniku na svetu

Formula 1: Po štirih dneh testiranj na vrhu Renault

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri