Kratki test: Volkswagen T-Roc Style 1.0 TSI

17. 7. 2018 | Tomaž Porekar
Deli

Zdaj so na prodajnem Olimpu zgolj še terenci ali križanci, zato je Volkswagen svojo novost, T-Roca, dobil ob pravem času.

Za znamko Volkswagen vemo, da se spreminja (in se mora …). Za ugotovitev tega je najprimernejši kar T-Roc. Je še vedno Volkswagen, je pa križanec (težko bi našli dovolj ustreznih pridevkov, da bi ga razglasili za terenca), še posebej, če gre za motorno opremo in menjalnik, ki je bil tokrat na voljo. Je pa prav motor tisti, ki bo v naslednjih nekaj letih veliko prispeval, da se bo vtis o znamki spremenil. Ni dizel, ima le tri valje in ustreza - ali pa bo v kratkem z dodatnim filtrom za saje - vsem strožjim in zahtevnejšim ekološkim predpisom.

Vtis ob vožnji s tem na opisan način najsodobnejšim primerkom znamke pa je tudi zelo dober. No, seveda ni Golf, s katerim se bo v internem dvoboju v naslednjih letih stalno spoprijemal (dokler se jima ne pridruži še Volkswagnov električni avtomobil, menda so mu že nadeli ime Neo). T-Roc zadovolji pravzaprav v skorajda vseh pogledih uporabe, o nekaterih nekaj manj svetlih plateh pa je ob našem prvem zapisu T-Roca (Avto magazin, 4-2018) poročal že odgovorni urednik Dušan Lukič. Tu je na primer enoličnost trde umetne mase na armaturni plošči in oblogah vrat, ki sicer uporabnosti nič ne spremeni, le videz je tak, da malo vpliva na občutek o kakovosti avtomobila.

Manj kot pri dizlu pa je graje vreden hrup izpod motornega pokrova. Motor je povsem ukročen tudi pri višjih vrtljajih, še posebej zato, ker običajno trivaljniki pri svojem delovanju niso ravno uglajeni. Izkaže se kot povsem kos svoji nalogi, saj je dovolj zmogljiv ter še dovolj varčen z gorivom, čeprav mu pri polnjenju zraka v valje pomaga turbo puhalo. Povsem usklajena je povezava s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Opremska različica Style je za kombinacijo z omenjenim motorjem tudi največ, kar si lahko omislite, pogrešali smo le velik digitalni zaslon namesto merilnikov. V novem Volkswagnovem slogu je tudi enostavna povezljivost s pametnimi telefoni. LED-žarometi (za doplačilo nekaj manj kot tisoč evrov) pa zagotovijo več varnosti ob nočnih vožnjah.

Preberite še:

Test: Volkswagen T-Roc 2.0 TDI Style 4Motion

Test: Audi Q2 1.4 TFSI (110 kW) S tronic Sport

Test: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG 150 KM Style

Test: Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI CR 4Drive Start/Stop

Osnovni podatki
Cena testnega modela: 24.368 €
Cena osnovnega modela s popusti: 20.714 €
Cena testnega modela s popusti: 24.368 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 437 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 908 €
Tehnični podatki
Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 999 cm3 – največja moč 85 kW (115 KM) pri 5.000–5.500/min – največji navor 200 Nm pri 2.000–3.500/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/45 R 17 V (Hankook Ventus Prima)
Zmogljivost: največja hitrost 187 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,1 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,2 l/100 km, izpust CO2 118 g/km
Mase: prazno vozilo 1.270 kg – dovoljena skupna masa 1.780 kg
Zunanje mere: dolžina 4.234 mm – širina 1.819 mm – višina 1.573 mm – medosna razdalja 2.590 mm – posoda za gorivo 50 l
Prtljažnik: 445–1.290 l
Naše meritve
T = 20 °C / p = 1.063 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 11.470 km
Pospešek 0-100km: 11,0s
402m z mesta: 17,8s ( 130km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,4/14,7s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 12,7/16,3s (V./VI.)
Poraba goriva na normnem krogu: 5,5 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 36,3m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 59dB
Ocena
  • To je prvi drugačen Volkswagen, z manj prepričljive kakovosti, a z več sodobnosti in opremo, ki ustreza 'nevolkswagnovskim' kupcem

Hvalimo in grajamo
oblika
infozabavni sistem in povezljivost
prostornost
motor in poraba goriva
tudi uporabne stvari so zgolj za doplačilo
uporabljeni materiali na armaturni plošči