2/2009

Številka 2/2009

V prodaji od 15. 01. 2009

Vsebina 2. številke Avto magazina.

Novice

Mercedes-Benz E, Audi A7, Volkswagen Concept BlueSport, Honda Insight, Lexus HS 250h, Chevrolet Spark, Cadillac Converj, Kia Soul’ster, Subaru Legacy Concept, Dodge Circuit EV, Chrysler 200C Concept, Jaguar XFR, BMW X1, Mercedes-Benz razred R, Bentley Continental GTC, Volkswagen Polo, Jaguar XF, Nissan Pathfinder, Renault Megane RS, Cadillac SRX, Audi A4 Allroad, Mistubishi Colt, Chevrolet Equinox, Mercedes-Benz SLR Stirling Moss, Maserati Quattroporte Sport GT S, Ford Focus RS, Mustang Shelby GT500, Suzuki Kizaši, Jaguar X

Predstavljamo

24 Elektromobili jutrišnjega dne

Kaj nas čaka jutri? Kdo bo prvi ponudil konkurenčen elektro­mobil? Kakšne so trenutne razmere? Tehnika.

Avtomobilski testi

28 Audi Q5 2.0 TDI DPF Quattro

Dvolitrski štirivaljni turbodizel s sistemom skupnega voda najdete v večini Audijevih modelov, v Q5 zmore 125 kilovatov oziroma 170 ‘konjev’. Test.

34 Honda Jazz 1.4 i-VTEC Executive

Daljši in širši, a v osnovi po merah še vedno brez pravega tekmeca. Test.

40 Nissan Pickup 2.5 dCi 4x4 DC LE

Za nekatere dostavnik, za druge igrača, seveda pa je lahko tudi oboje. Test.

44 Renault Megane Berline 1.6 16V (81 kW) Dynamique

Novi Megane v oglasih ne potrebuje zapeljivih zadnjic, da bi ga postavile v ospredje. Kratek test.

48 BMW 320i

Sprememb je v paketu, ki ne ponuja ključne dodatne opreme in nima novih motornih ‘konjev’, bolj malo. Kratek test.

50 Audi A3 Sportback 1.9 TDI e

Za bolj ekološko ozaveščene v Ingolstadtu zdaj ponujajo tudi Sportbacka z osnovnim dizelskim motorjem in eko paketom. Kratek test.

52 Fiat Croma 2.4 Multijet 20V

Neizrazita zunanjost uspešno skriva dobro tehniko. Kratek test.

54 Cadillac CTS 3.6 DI

Zadnji pogon in ročni menjalnik? Da za pogon in ne za menjalnik. Kratek test.

56 Mazda6 Sportcombi CD140 TE Plus

58 Hyundai i10 1.2 Style

60 Ford Mondeo 2.5T Titanium S

Tuning

62 Tuning novice

Motociklizem

64 Honda Combined ABS

68 Bimota DB7

Šport

70 Superbike proti Moto GP

72 Intervju: Andrej Jereb

74 Oktani