
Začetki Honde segajo v oktober 1946, ko je Soičiro Honda ustanovil svoj inštitut za tehnične raziskave, v katerem je kolesa opremljal z majhnimi dvotaktnimi motorji. Ko mu je zmanjkalo motorjev, je začel izdelovati lastne, s katerimi je 1949 opremil tudi prvi povsem lastni motocikel Dream. Leta 1964 je Honda postala največji proizvajalec motociklov na svetu. Že avgusta 1963 je predstavila tudi prvi avtomobil, poltovornjaček T360, ki mu je oktobra sledil ...
Začetki Honde segajo v oktober 1946, ko je Soičiro Honda ustanovil svoj inštitut za tehnične raziskave, v katerem je kolesa opremljal z majhnimi dvotaktnimi motorji. Ko mu je zmanjkalo motorjev, je začel izdelovati lastne, s katerimi je 1949 opremil tudi prvi povsem lastni motocikel Dream. Leta 1964 je Honda postala največji proizvajalec motociklov na svetu. Že avgusta 1963 je predstavila tudi prvi avtomobil, poltovornjaček T360, ki mu je oktobra sledil tudi prvi »pravi« serijski avtomobil, roadster S550, pri katerem je tovarna izkoristila veliko izkušenj iz motociklizma. Na osnovi njegovega naslednika S600 je nastal tudi Hondin prvi karavan, dostavnik L700, leta 1969 pa je bila predstavljena prva štirivratna limuzina Honda 1300. S Hondo Civic se je leta 1972 pojavilo prvo znano Hondino avtomobilsko ime, leta 1976 mu je sledila tudi večja limuzina Accord, leta 1978 pa kupe Prelude. V nasprotju z nekaterimi drugimi japonskimi avtomobili, so Hondini skoraj od začetka imeli prednji pogon. Honda se je tedaj podala tudi v ZDA, kjer je leta 1986 ustanovila razkošno znamko Acura. Leta 1982 se je navzdol usmerila s Hondo Jazz, 1985 pa navzgor s Hondo Legend, leta 1990 predstavljena honda NS-X pa je bila izrazito športni avtomobil. Leta 1995 je na ceste zapeljal tudi prvi športni terenec CR-V, leta 1999 pa mu je sledil HR-V. Majhne enoprostorce je leta 2004 začel zastopati šestsedežni FR-V. Konec devetdesetih let se je Honda podala tudi med proizvajalce alternativnih pogonov in decembra 1999 predstavila hibridni Insight. S hibridnim električnim pogonom je opremila tudi leta 2010 predstavljeni športni kupe CR-Z. Od leta 2008 izdeluje tudi avtomobil z gorivnimi celicami FCX Clarity.
Hondin Civic že desetletja buri domišljijo in duha. Če ne z zmogljivostmi, pa z obliko, zdaj pa končno tudi z varčnostjo.
Prihod kateregakoli Hondinega modela na trg bo pospremljen z velikim zanimanjem ljubiteljev športnih avtomobilov. Tudi če ta v imenu nosi ime Grand in je prilagojen ...
Litrski motor za petvratno družinsko kombilimuzino? Zadnje čase je odgovor na takšno vprašanje lahko le še 'da, seveda'. Ti majhni motorji so namreč postali precej ...
Ko ti šef nameni le eno stran ali pičlih tisoč znakov in naroči, da vanje pospraviš kar velik avto z enciklopedijo navodil za uporabo, je ...
Ko boste parkirali novo Hondo Civic pred hišo, ne bo ostala neopazna. Nekaterim sosedom bo takoj všeč, drugim bo njena oblika odbijajoča.
Veste, kateri je najbolj povprečen avto na svetu? Beli \'japonec\'. Naj gre za Toyoto, lahko pa je tudi Honda. In prav s Hondo, modelom CR-V ...
Ko smo se z AC Mobilom, slovenskim zastopnikom Honde, dogovorili za podaljšani test CR-V-ja, niso niti slutili, kako zanimiv bo njegov začetek.
No, da ne bo pomote: CR-V ni ne star ne zastarel, le njegova filozofija je malo drugačna od najnovejših križancev, ki zdaj prihajajo na trg.
Če želite videti, kaj je prostorski čudež med majhnimi avtomobili, kaj pomeni v tem avtomobilskem razredu dober ročni menjalnik ali zakaj boste nad opremo navdušeni ...
Razred manjših (a v resnici ne ta ko zelo majhnih) križancev se nezadržno širi in eden najnovejših konkurentov v njem je Honda HR-V.
Honda je objavila prvi pogled v notranjost prototipa svojega novega kompaktnega električnega avtomobila, ki ga bo javnosti predstavila na začetku naslednjega meseca na avtomobilskem salonu ...
V soboto, 9. februarja, bo minilo 30 let, odkar je Honda na avtomobilskem salonu v Chicagu na ogled postavila avtomobil, ki velja za prvega japonskega ...
Honda Accord je prav poseben predstavnik svojega razreda. Kljub izredni ponudbi konkurence odlično ohranja vrednost, celo bolje kot v tem razredu referenčni Volkswagen Passat.
Po letu in pol, odkar so na Japonskem začeli izdelovati (in doma tudi prodajati) Hondo CR-V petega rodu, je zdaj ta naprodaj tudi v Sloveniji.
Najmanjši Hondin križanec po treh letih na trgu že dobiva posodobitev, ki prinaša številne spremembe v kabini vozila.
S tem je japonska znamka uresničila cilj postavitve petih rekordov na petih dirkališčih po Evropi.
Honda želi postaviti hitrostni rekord in kosilnico pognati hitreje od 240 km/h.
Nova izvedba športnega terenca bo na voljo od 1. aprila letos.
Ob (pričakovanem) povečanju moči pričakujemo, da bo nov 'dirkalnik' krepko presegel hitrost 200 kilometrov na uro.
Izvedba z 1,5-litrskim motorjem bo na voljo že jeseni letos, hibridna različa pa na začetku leta 2019.